jueves, 5 de abril de 2018

Programació lleure 3r trimestre CICLE INFANTIL


Programació de lleure Menjador 2017-18
Mes: Abril                                                                               Cicle: Educació Infantil                                                                   Monitores: Bea Mengual, Andrea Moreno i Esther Rodríguez
HORARIS
Dia 2
Dia 3
Dia 4
Dia 5
Dia 6
13-14h
D
I
N
A
R


Festa

Decoració Menjador

Racons Parc Infantil: galledes, construccions,...

Manualitat
drac: P3- P4-P5

Parc Infantil:     Paracaigudes
14.45-15h






Dia 9
Dia 10
Dia 11
Dia 12
Dia 13
13-14h
D
I
N
A
R


Racons Parc Infantil: galledes, construccions,...

Manualitat
drac: P3

Manualitat
drac: P4

Manualitat
drac: P5

            Parc Infantil:
Paracaigudes
14.45-15h
Hàbits
Hàbits
Hàbits
Hàbits
Hàbits

Dia 16
Dia 17
Dia 18
Dia 19
Dia 20
13-14h
D
I
N
A
R


Racons Parc Infantil: galledes, construccions,...

Manualitat
titelles: P3

Manualitat
titelles: P4

Manualitat
titelles: P5

Parc Infantil:
Paracaigudes
14.45-15h
Hàbits
Hàbits

Hàbits
Hàbits

Dia 23
Dia 24
Dia 25
Dia 26
Dia 27
13-14h
D
I
N
A
R


Conte de Sant Jordi
S'enduen manualitat

Representació conte amb titelles

Racons Parc Infantil: galledes, construccions,...

Cloenda amb relaxació: Puff era un drac màgic

Parc Infantil:
Paracaigudes
14.45-15h
Hàbits
Hàbits
Hàbits
Hàbits
Hàbits

Dia 30




13-14h
D






Racons Parc Infantil: galledes, construccions,...






14.45-15h
Hàbits






ACTIVITAT 1:


 
Nom de l’activitat: Manualitat del  Drac
Curs: P3, P4 i P5
Monitor: Cada monitora amb el seu curs
Durada: 30 minuts
Espai: Cada curs a la seva aula

Objectius:
- Progressar en la motricitat fina i gruixuda.
- Identificar els trets característics del drac
- Mantenir una actitud d’escolta atenta i respectuosa.
- Gaudir durant la realització de l’activitat.

Activitat:
Els infants, de manera individual, asseguts a la taula i amb ajuda de la mestra pintaran les pinçes per començar a fer el cos del drac.. Un cop assecat, retallaran i enganxaran amb cola blanca les ales i per últim dibuixaran els ulls i la llengua del drac.

Materials:
Pantalla interactiva i web educativa per visualitzar la forma de diferents dracs, cartolines, pinçes, pintura líquida i colors.

ACTIVITAT 2:


 
Nom de l’activitat: Manualitat de les titelles
Curs: P3, P4 i P5
Monitor: Cada monitora amb el seu curs
Durada: 15 minuts
Espai: Cada curs a la seva aula

Objectius:
- Progressar en la motricitat fina.
- Identificar els personatges de la llegenda de Sant Jordi

- Mantenir una actitud d’escolta atenta i respectuosa.
- Gaudir durant la realització de l’activitat.

Activitat:
Els infants, de manera individual, asseguts a la taula pintaran diferents personatges de la llegenda de Sant Jordi. Un cop pintades les enganxarem en pals de fusta per així aconseguir diverses titelles i poder fer la representació del conte el dia 23 d'Abril.

Materials:
Pantalla interactiva i web educativa per visualitzar el diferents personatges del conte de Sant Jordi. També utilitzarem colors, pals de fusta i cola blanca.


ACTIVITAT 3:


 
Nom de l’activitat: Representació del conte de Sant Jordi
Curs: P3, P4 i P5
Monitor: Totes les monitores juntes
Durada: 15 minuts
Espai: Tots a l'aula de P3

Objectius:
- Conèixer els elements relacionats amb el conte.
- Identificar les titelles que van pintar els dies anteriors.
- Identificar les emocions, necessitats o vivències dels personatges del conte.
- Mantenir una actitud d’escolta atenta i respectuosa.

Activitat:
Un cop els infants asseguts, les monitores representaran la llegenda de Sant Jordi amb l'ajut de les titelles que van realitzar els infants els dies anteriors. Un cop explicat, es provocarà el diàleg, mitjançant una sèrie de qüestions. Els infants tindran l'oportunitat d'expressar-se, tot demostrant el nivell de comprensió assolit.



Materials:
-             Pantalla interactiva amb música ambiental
-             Titelles del conte reallitzades per els infants
-             Escenari per fer la representació

















Programació de lleure Menjador 2017-18
Mes: Maig                                                                               Cicle: Educació Infantil                                                              Monitores: Bea Mengual, Andrea Moreno i Esther Rodríguez
HORARIS

Dia 1
Dia 2
Dia 3
Dia 4
13-14h



A
R




Festa

Decoració menjador

Decoració menjador


Parc Infantil:
Paracaigudes
14.45-15h



Hàbits
Hàbits

Dia 7
Dia 8
Dia 9
Dia 10
Dia 11
13-14h
D
I
N
A
R


Racons Parc Infantil: galledes, construccions,...

Què, com, on?
Mussol P-3

Què, com, on?
Mussol P-4

Què, com, on?
Mussol P-5

Parc infantil:
Paracaigudes
14.45-15h
Hàbits
Hàbits
Hàbits
Hàbits
Hàbits

Dia 14
Dia 15
Dia 16
Dia 17
Dia 18
13-14h
D
I
N
A
R


Racons Parc Infantil: galledes, construccions,...

Manualitat
Mussol P-3

Manualitat
Mussol P-4

Manualitat
Mussol P-5

Parc Infantil:
Paracaigudes
14.45-15h


Hàbits
Hàbits
Hàbits

Dia 21
Dia 22
Dia 23
Dia 24
Dia 25
13-14h
D
I
N
A
R


Racons Parc Infantil: galledes, construccions,...

Manualitat
Mussol P-3

Manualitat
Mussol P-4

Manualitat
Mussol P-5

Parc Infantil:
Paracaigudes
14.45-15h
Hàbits
Hàbits
Hàbits
Hàbits
Hàbits

Dia 28
Dia 29
Dia 30
Dia 31

13-14h
D
I
N




Racons Parc Infantil: galledes, construccions,...
Cloenda:
Cançó: Un mussol sabi
S’enduen la Manualitat

Parc Infantil:
Paracaigudes




14.45-15h
Hàbits
Hàbits
Hàbits





ACTIVITAT 1:

Nom de l’activitat: Què, com, on? El mussol
Curs: P3, P4 i P5
Monitor: Cada educadora amb el seu curs
Durada: 15 minuts
Espai: Cada curs a la seva aula


Objectius:
- Mostrar interès tot gaudint en la realització de l’activitat.
- Descobrir i identificar els trets principals d'un mussol i el seu entorn.
- Esforçar-se per comunicar-se, escoltar i entendre’s amb els companys.
- Provocar el diàleg mitjançant una sèrie de  qüestions.

Activitat:
Un cop els infants asseguts, la monitora els mostrarà les imatges de mussols per observar els trets característics i el seu entorn més proper. Un cop explicat, es provocarà el diàleg, mitjançant una sèrie d'activitats on els infants tindran l'oportunitat d'expressar-se, tot demostrant el nivell de comprensió assolit.


Materials:
Pantalla interactiva web educativa i recerca de l’animal a treballar “El mussol”


 
ACTIVITAT 2:

Nom de l’activitat: Manualitat Mussol
Curs: P3, P4 i P5
Monitor: Cada monitora amb els seu curs
Durada: 30 minuts
Espai: Cada curs a la seva aula

Objectius:
- Progressar en la motricitat fina i gruixuda.
- Participar en la cura i manteniment dels materials respectant les normes establertes.
- Mostrar interès en la realització de l’activitat.
- Gaudir durant la realització de la manualitat.

Activitat:
Els infants, de manera individual, asseguts a la taula pintaran els rotllos de paper wc. Un cop estiguin secs, els infants els decoraran possant-lis els gomets, els ulls mòvils, etc,.

Materials:
-Rotllos de paper higiènic, pincells, pintures, gomets de diferents formes, ulls mòvils, cola blanca i tissores.


ACTIVITAT 3:

Nom de l’activitat: Cançó: Un mussol sabi.
Curs: P3, P4 i P5
Monitor: Cada monitora amb el seu curs
Durada: 10 minuts
Espai: Cada curs a la seva aula

Objectius:
- Identificar les principals característiques de l'animal que hem estat treballant al llarg del mes.
- Gaudir de la cançó i ballar tots junts.

Activitat:
Un cop els infants asseguts, la monitora possarà la cançó a la pantalla interactiva de l'aula. Els infants podran ballar, saltar o expressar-se com ells vulguin mentres sona la cançó.

Materials:
-Pantalla interactiva amb la cançó “Un mussol sabi” https://www.youtube.com/watch?v=fkI8bEnWy4I

Programació de lleure Menjador 2017-18
Mes: Juny                                                                            Cicle: Educació Infantil                                                              Monitores: Bea Mengual, Andrea Moreno i Esther Rodríguez
HORARIS




Dia 1
13-14h




R








Decoració menjador
14.45-15h



Hàbits
Hàbits

Dia 4
Dia 5
Dia 6
Dia 7
Dia 8
13-14h
D
I
N
A
R


Racons Parc Infantil: galledes, construccions,...

Què, com, on?
Balena P-3

Què, com, on?
Balena P-4

Què, com, on?
BalenaP-5

Parc Infantil:
Paracaigudes
14.45-15h
Hàbits
Hàbits
Hàbits
Hàbits
Hàbits

Dia 11
Dia 12
Dia 13
Dia 14
Dia 15
13-14h
D
I
N
A
R


Racons Parc Infantil: galledes, construccions,...

Manualitat
Balena P-3

Manualitat
Balena P-4

Manualitat
Balena P-5

Parc Infantil:
Paracaigudes
14.45-15h
Hàbits
Hàbits
Hàbits
Hàbits
Hàbits

Dia 18
Dia 19
Dia 20
Dia 21
Dia 22
13-14h
D
I
N
A
R


Racons Parc Infantil: galledes, construccions,...

Acabar la manualitat de la Balena

Cinema
MOBY DICK

Cloenda:
Cançó de la Balena
s’enduen la Manualitat

Parc Infantil:
Paracaigudes
14.45-15h
Hàbits
Hàbits
Hàbits
Hàbits
Hàbits

Dia 25
Dia 26
Dia 27
Dia 28
Dia 29
13-14h
D
I
N
A
R

Festa
Festa

Festa

Festa

Festa
14.45-15h








ACTIVITAT 1:

Nom de l’activitat: Què, com, on?
Curs: P3, P4 i P5
Monitor: Cada monitora amb el seu curs
Durada: 15 minuts
Espai: Cada curs a la seva aula

Objectius:
- Conèixer els elements relacionats amb la Balena i el seu entorn.
- Identificar els trets característics de la Balena.
- Mantenir una actitud d’escolta atenta i respectuosa.


Activitat:
Un cop els infants asseguts, la monitora els mostrarà les imatges de diferents balenas per observar els trets característics i el seu entorn més proper. Un cop explicat, es provocarà el diàleg, mitjançant una sèrie de qüestions. Els infants tindran l'oportunitat d'expressar-se, tot demostrant el nivell de comprensió assolit.

Materials:
Pantalla interactiva i web educativa.

ACTIVITAT 2:


 
Nom de l’activitat: Manualitat de la Balena
Curs: P3, P4 i P5
Monitor: Cada monitora amb els seu curs
Durada: 30 minuts
Espai: Cada curs a la seva aula

Objectius:
- Progressar en la motricitat fina i gruixuda.
-Participar en la cura i manteniment dels materials respectant les normes establertes.

- Mostrar interès en la realització de l’activitat relacionada.
-Treballar en petits grups.

Activitat:
Els infants, en petits grups de cuatre, asseguts a la taula i amb ajuda de la monitora pintaran els gots de plàstic. Mentre s'assequen els gots,  pintaran amb colors la cua de la balena i seguidament enganxaran el got a la cua de l'animal. 
Un cop estigui tot el cos de l'animal acabat els infants aniran enganxant els ulls.


ACTIVITAT 3:
 

Nom de l’activitat: Cinema: Moby Dick
Curs: P3, P4 i P5
Monitor: Cada monitora amb el seu curs
Durada: 30 minuts
Espai: Tots els infants a les aules de P3.

Objectius:

- Identificar les emocions, necessitats o vivències dels personatges.
- Mantenir una actitud d’escolta atenta i respectuosa.
- Gaudir de l'estona de cinema amb tots els companys.

Activitat:
Un cop els infants asseguts, la monitora els mostrarà les imatges del conte de “L'Elefant Elmer” després procedirà a la narració del conte. Un cop explicat, es provocarà el diàleg, mitjançant una sèrie de qüestions. Els infants tindran l'oportunitat d'expressar-se, tot demostrant el nivell de comprensió assolit.

Materials:

-             Pantalla interactiva amb la pel.lícula Moby Dick https://www.youtube.com/watch?v=cuspqW6O56U


ACTIVITAT 4:

Nom de l’activitat:  Cloenda: Cançó de la Balena
Curs: P3, P4 i P5
Monitor: Cada monitora amb els seu curs
Durada: 10 minuts
Espai: Cada curs a la seva aula

Objectius:
- Progressar en l’adquisició de melodies i ritmes.
- Mostrar interès en la realització de l’activitat relacionada amb l’animal explicat.

Activitat:
Un cop els infants asseguts, la monitora els mostrarà la cançó de la Balena a la pantalla interactiva de l’aula. Després l’escoltaran varies vegades tot cantant i ballant.
Per finalitzar, l'educadora repartirà als infants les balanes realizades amb gots de plàstic perquè se les puguin endur a casa.

Materials:
Pantalla interactiva de l’aula amb la cançó de la balena.





No hay comentarios:

Publicar un comentario